唉...今日上經濟堂比林家賢串ar...
唔知聽日便服日可唔可以著裙架呢??
又整左d新嘅家教頭像la~
諗左好耐...聽日便服日都係著牛仔褲算la...
嗰d想睇我著裙嘅pk們,令你地失望la~(根本就無人想睇ar...)
某人約我聽日一起喺學校食lunch呀~超happy呀~