Qooza個樣好似變左咁ge...
呀...好想食「譚仔」ar...(「甜酸苦辣」照殺~)
無言中...
某人終於都換左msn張相la~
今日同屋企人去左飲茶...
跟住去左旺角行街...疑似見到令仔in旺角~
(p.s 買左d新3,新裙and新鞋ar~)
好想告訴你 漫畫更新左la~
風早終於都同爽子表白la~(仲要係當眾...)
唔知爽子會有咩反應呢??
唉...下期休刊ar...明明宜加咁緊張ar...