驅魔少年漫畫更新左la~林克形象崩壞...
聽聞驅魔少年嘅動畫好似就快大結局la...(好似下一集就係大結局la...)
不過與我無關~我一早就對驅魔少年嘅動畫感到無愛la...
家庭教師嘅漫畫都更新左la~
獄寺你又欠雲雀一個人情la...應該以身黎償還la~(被炸...)
雲雀都欠左庫洛姆一個人情ar~應該以身相許la!!(被咬殺...)

屌!!人地喺度打緊Qooza!!!條仆街望咩春野ar!!!

REBORN! CCG 家教卡片
日常篇
http://www.twbbs.net.tw/2246960.html
黑曜篇
http://www.twbbs.net.tw/2485797.html
瓦利亞篇
http://www.twbbs.net.tw/2696218.html
指環爭奪戰
http://www.twbbs.net.tw/2813167.html

リボーンでBlind Justice(6996)
http://hk.youtube.com/watch?v=3nNza_-J3Hk

REBORN! OP(Death Note ver.)
http://hk.youtube.com/watch?v=W2IQBOJUK70&feature=related

Reborn! Cosplay Show(18 V.S 69...)
http://hk.youtube.com/watch?v=4d9i4K_Exo4&feature=related

今日同ar儀去左鑽石山(荷里活商場)睇「搞乜鬼咁多災難片」...
不過因為一開始遲左入場,所以有少少開頭睇唔到...
不過開頭嗰段應該可以無視ge...
我覺得套戲勁好笑ar~有d人都幾令仔令女架~
套戲超惡搞囉...不過最緊要好笑~
ar儀就覺得套戲好無聊...
另外,我今日著左條連身裙ar~
ar儀超驚訝ar...搞到我好似成世未著過裙咁...
(p.s 嗰條連身裙將會喺9月30日--便服日再次出現~)

魔人偵探漫畫更新左la~笹塚係唔係去左搵X呀?

|