自從睇完套「四條大路通陰間」之後...
搞到我宜加夜晚勁驚囉...
完全訓唔著ar!!屌!!

唉...搵黎搵去都搵唔到大人一平嘅角色歌ar...(reborn)

好野~今日唔駛補課ar~因為8號風球ar~
如果聽日都係8號風球就好la~
8號風球萬歲~
(p.s.今日我地班意外嘅團結呢~一起講「屌~」)

又整左d新嘅家教頭像la~





家教動畫更新左la~雲雀真係好有性格ar~
雲雀:「想去死嘅話就去死la...」

今日真係好涼快ar~不過睇黎聽日都係要返學架la...

家教100话纪念,95话改圖
http://tieba.baidu.com/f?kz=481195271

|