尋晚發左個夢ar...我夢見自己個袋唔見左ar...(真係袋黎架...)
不過最後都好似搵番la...

死la!有d喉嚨痛添...唔通我病左!?(喉嚨痛係傷風嘅先兆...)

黑執事漫畫更新左la~
見到謝爾燦爛嘅笑容ar~好難得耶~
(雖然唔係出自內心嘅...仲要係非自願嘅...)

唉...今日商業又要小測la...

仆街la...真係傷風ar...流哂鼻水ar...希望聽日就好番la...(邊有可能ar!!)

屌!高雷係唔係傻架!!!宜加咁Q凍都唔比人著長袖冷衫!!!正仆街黎架!!
死掃把頭宜加都著緊件勁厚嘅死人外套la!!!(其實夏天都著緊架la...)

嘩!好彩早左返屋企遮,如果唔係實變「落湯雞」ar...(其實今朝已經變左架la...)

火影漫畫更新左la...擺明係抄家教架la...
咩修羅道,天界道...

Code Breaker 漫畫都更新左la~
小櫻有危險ar!!!肯定係嗰個「斯文敗類」la!!(雖然都幾令仔...)

銀魂動畫轉左新op同新ed la~
新op
http://hk.youtube.com/watch?v=BUoCQ5_-vXU&feature=related
新ed
http://hk.youtube.com/watch?v=uSwCYeP_7dA


【手書きリボーン】はじける委員長【ポッキーCM※女性向け】
http://hk.youtube.com/watch?v=vKI_dfXXi28&feature=related

|