唉...今日我好難得咁著住條牛仔褲ar...(因為今日係便服日ar...)
妖!人地平時只會著裙同短褲架炸媽...(冬天都係咁架la~)

家教超人氣* 驚見被黑手黨征服的教室!!
http://www.twbbs.net.tw/2819751.html

クフフのフ(骸と髑髏と...)
有27同18客串架~
http://hk.youtube.com/watch?v=WF8e2bViUkg&feature=related

今日著住便服返學校...好似比陳希彤串ar~
超!係佢自己唔著便服炸媽!串咩鬼ar!!!死on 9 仔!!!收皮la!!!
另外...今日嘅lunch...好似比人放左飛機ar...(因為某人今日無返學ar...)
超...仲等我咁興奮添...
今日上「小燕」堂嗰陣,成班男仔喺度串「老龐」d頭髮...(頭髮嘅稀少性問題...)
經典嘅一句:「龐sir連自己d頭髮都保護唔到ar!!」(大笑中...)

Reborn OP和ED都準備要換la!!!
http://www.twbbs.net.tw/2791631.html

夜晚同吹b傾左陣msn呀...
佢話至少要等到10月12日之後先會返黎ar...(因為佢老母ar!!!)
唉...吹b你快d返黎la...我地要一起過萬聖節ar~

屌!個仆街好撚煩ar!!!

唉...張床要星期六先到ar...

Katekyo Hitman Reborn! ~ Sin
http://hk.youtube.com/watch?v=ENHOyWvVo4A

|