金色琴弦漫畫更新左la~火原好令仔ar~唔係,應該話係好萌先啱~其實佢同香穗子都幾襯ar~不過官配好似係ar蓮同香穗子...(只係估下架炸...)

家教漫畫更新左la~雲雀仍然係好令仔~嗰d幻海牛好鬼核突ar,千其唔好污染我嘅雲雀(!?)ar!

吸血鬼騎士漫畫更新左la~優姬終於同阿零再度合作~好似就快完咁喎...都已經同李土打la...另外,阿樞d部下真係好忠心ar~



最近追緊套漫畫(寒蟬鳴泣之時解 皆殺篇),雖然未睇過其他寒蟬系列,但係都追住先la~因為劇情都幾吸引架~d主角全部都好萌,但萌的背後就係既血腥又殘忍嘅殺人事件...好正ar~

新增左好多相ar~得閒可以去「我的相簿」睇下~全部都係我對動漫的愛(!?)黎架~

原來驅魔少年嘅漫畫喺呢個星期停左...Shit!人地好期待的說!

今日下午,我落左屋企樓下買嘢食,跟住排緊隊嘅時候.有條友企喺我隔離,狂喺度講:「綠豆沙,綠豆沙,綠豆沙,綠豆沙...」我心諗:「想食綠豆沙都唔駛咁架...」跟住我買完野食之後就迅速離開la...

Shit!我個雲雀電話繩「脫繩」la...又要去買個新la...但係我無哂錢la...等待「出糧」中...

今日個仆街做咩咁早收工架,好鬼礙眼ar!
今日個仆街大約喺下午2點幾就返左黎la...仲要問我:「你食左嘢未ar?」
我心諗:「廢話!一早食左la!唔通等你ar!見到你都無哂胃口la!」

在吹b臨走前,我同佢傾左一陣電話...佢話一定唔會再讀高雷...而且可能喺9月or 11月先返黎...最好快d返黎la~

Shit!個仆街無la la叫我煮麵比佢食,叫佢收皮la,佢自己又唔係唔識煮!佢以為自己係邊個ar!我又唔係佢工人!
好!我忍佢,跟住煮左碗嘢出黎la,跟住仲要問我可唔可以加餸...Shit!佢以為自己咩料ar!我即刻話無囉!
仆街!打緊嘢嗰陣無la la伸左個7頭入黎,跟住我即刻開左個家教網出黎...
妖!佢竟然話我可愛的髑髏係單眼妹!叫佢收皮la!呢d叫特色ar!仆街!

魔人偵探漫畫更新左la~涅羅保護彌子嘅方法都幾特別架...(踩在腳下...),魔女在最後好似眼含淚光...係唔係已經意識到自己將會被涅羅調教(!?)呢?
不過講真,我覺得個魔女真係好鬼sexy呀...同埋...涅羅仍然係好令仔ar~(被打)
 
個仆街好鬼煩ar!!

鍾意家教的人可以入去睇下~
少年革命ボンゴレ:
http://hk.youtube.com/watch?v=hOXYkz9DpBw
雖然d畫唔係好令,但係好有意思~

銀魂漫畫更新左la~阿銀被夜王打敗左ar!!!佢受左重傷ar!!白車喺邊度ar??心痛中...
唔通夜王最後係由同樣身為夜兔族嘅神樂打敗?不過神威都有可能~(神威好似仲勁過神樂架喎...)
漫畫的頁尾有個名言排行榜~
http://pic.sky-fire.com/AllComic/Browser.html?c=231&v=222&p=21
我比較鍾意土方嗰句~(第2名嗰句~)
土方:「我只係想令自己喜歡嘅女人能得到幸福...」(尖叫)
呢句係土方喺三葉篇裡面講架~(再次尖叫)
三葉你真係好幸福ar~(雖然已經死左...)


今日夜晚睇左明珠台嘅「笑笑小電影」~勁好笑ar,d人狂仆街~
果然香港人的娛樂就係睇人點仆街~

個仆街真係好鬼煩ar!!!!

|