今朝一起身,就諗住去刷牙洗面...點知無水喎...搞咩ar...連涼都沖唔到...
死神動畫更新左la~琉璃好可愛ar~仲以為夜一會出現添...殘念...
down左個黃子華的棟篤笑(無炭用),真係笑到我pk~
得閒同老黎講:「你份功課...已經唔存在la~」
條仆街好鬼煩ar!!!!