火影動畫更新左la~唉...呢篇原創究竟幾時先做完架...好鬼悶ar,快d去返漫畫劇情la!!小櫻真係好可愛ar~
話時話,原來配嗰個老野嘅聲優係中井和哉...即係配土方嗰個...悲鳴中!!!

今日同ar儀去左旺角幫江生買銀包,買完之後我地就去左「新之城」行街~買左好多野~
跟住我送左ar儀搭車之後,我就去左「信和中心」行街~又買左好多野~
Shit!我差唔多用哂d錢la!!!!

一番黎就比個仆街鬧...屌!
之前我個姑姐打過電話黎搵我,跟住個仆街叫我打番比佢,但係我唔記得左,跟住個仆街就話:「不如熄左部電腦佢la,咁你就會記得架la!!」

銀魂動畫更新左la~阿銀同阿桂即使係變左老嘢都係咁搞笑嘅~
下集乙姫VS阿妙~好期待ar~
神樂同小九都好萌ar~

火影漫畫更新左la~呢集令我有些o嘴...首先係鳴人差d就變成青蛙,跟住就係八尾喺度唱歌...(佢咩料ar...)
不過有d笑料都好嘅~起碼唔駛咁悶...

死神漫畫更新左la~嗰4個敵人都怪怪地嘅...不過都幾好笑ar~

|