sallychoy

暱稱: 生菜
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


             

2006 年 3 月 1 日  星期三 晴天

3月ge第1日0.0

今日就係3月la@@

今日凍到我痴左線*v*

今日架車早左到...

搞到我要係又1等~"~

又見唔到高人la今日...

好過份lor∼∼∼

行到番學校門口見到a媽wor=口=

注意:果時係7點10

好小見佢咁早番....

佢黎我地班房搵中sir,,,,,,

原來佢漏左袋P.E3...

a john係咁係到搞我件3d毛毛= =

上地理堂悶到嘔哂...

上eng我幾辛苦先過左2堂a∼∼

小息....

我自己都唔記得我做過d咩= =

上中文...

小媚佢講書愈講愈悶....

悶到差d訓著= =”””

lunch...

我同鳳怡係2D門口好耐- -

就係想問a媽你係咪叫我地去拎ga∼∼

點知老豆叫a媽出黎ge時候..

係個班房大嗌7頭lor= =

點知a媽佢應@口@但唔出黎...

我激氣得濟行左入去...

因為係a sky睇..

唔驚比人捉=w=

入到去佢2隻野又唔應我wor...

比佢2個激死=-=

最衰..就係我入到去...出唔番黎= =

最後都係要老豆幫我開路= =”””

我地去左果間野幫佢拎la∼∼

但又唔知佢個袋咩色..

又唔問得人...

打佢電話又唔聽wor...

咁搵美美諗住叫佢比老豆個電話我...

咁我同鳳怡可以1人打1個a ma∼∼

點知美美電話冇電...

睇唔到個電話= =”””

咁我地打多幾次比a媽佢就有聽la∼∼∼

中sir幫地拎左袋野番去,,,,

我地成搭3先食飯=-=

中sir同我地1齊食...

不過係我地食..佢睇= =+

佢係咁比我地鬧佢係人妖=v=+

咁諗住比番袋野a媽果時鬧佢ga ma∼∼

點知佢比左袋野佢wor=”=

咁我同鳳怡就上左3樓係咁打比a媽= =+

我打左1次佢就聽...

傾左計@@

計計下佢話收唔到lor...

但我仲聽得好清楚...

球場好多人望哂上黎lor= =

老豆佢攬住左條柱好可愛>///<

最衰影唔到=”=

咁見到老豆...

我諗住問佢拎電話...

點知條新仔係到,,,

我又唔想比佢聽到wor..

我有問過...

不過老豆扮聽唔到= =”””

最終都係問唔到=-=

搞到我搵a媽佢唔聽電話就慘la...

要係咁打= =”””

老豆佢1定會聽la∼∼

佢部機咁震= =

想唔聽都幾難-.-

番去班房上堂...

又係上我最憎ge中史堂...

悶到嘔哂白泡...

佢仲要次次都講多成個字先肯落堂....

頂佢a...

上va...係到傾計..

同希希係咁係到玩書= =

放學肥魚叫我地入番哂班房....

係到寫口攻=-=

寫完就同希希走左...

咁我見到老豆a媽係個球場到..

咁我就去左地下個廁所到...

放番d頭髮落黎...

老豆佢見到我...

佢係到望住我...

但我唔應佢= =+

鬼叫佢唔比我∼”∼

∼∼∼∼the end∼∼∼∼ 

e個日記ge出爐時間係@@︰2006-03-01 07:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]