| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 3 月 1 日 星期三 |
 |

|
3月ge第1日0.0 |
|
今日就係3月la@@
今日凍到我痴左線*v*
今日架車早左到...
搞到我要係又1等~"~
又見唔到高人la今日...
好過份lor∼∼∼
行到番學校門口見到a媽wor=口=
注意:果時係7點10
好小見佢咁早番....
佢黎我地班房搵中sir,,,,,,
原來佢漏左袋P.E3...
a john係咁係到搞我件3d毛毛= =
上地理堂悶到嘔哂...
上eng我幾辛苦先過左2堂a∼∼
小息....
我自己都唔記得我做過d咩= =
上中文...
小媚佢講書愈講愈悶....
悶到差d訓著= =”””
lunch...
我同鳳怡係2D門口好耐- -
就係想問a媽你係咪叫我地去拎ga∼∼
點知老豆叫a媽出黎ge時候..
係個班房大嗌7頭lor= =
點知a媽佢應@口@但唔出黎...
我激氣得濟行左入去...
因為係a sky睇..
唔驚比人捉=w=
入到去佢2隻野又唔應我wor...
比佢2個激死=-=
最衰..就係我入到去...出唔番黎= =
最後都係要老豆幫我開路= =”””
我地去左果間野幫佢拎la∼∼
但又唔知佢個袋咩色..
又唔問得人...
打佢電話又唔聽wor...
咁搵美美諗住叫佢比老豆個電話我...
咁我同鳳怡可以1人打1個a ma∼∼
點知美美電話冇電...
睇唔到個電話= =”””
咁我地打多幾次比a媽佢就有聽la∼∼∼
中sir幫地拎左袋野番去,,,,
我地成搭3先食飯=-=
中sir同我地1齊食...
不過係我地食..佢睇= =+
佢係咁比我地鬧佢係人妖=v=+
咁諗住比番袋野a媽果時鬧佢ga ma∼∼
點知佢比左袋野佢wor=”=
咁我同鳳怡就上左3樓係咁打比a媽= =+
我打左1次佢就聽...
傾左計@@
計計下佢話收唔到lor...
但我仲聽得好清楚...
球場好多人望哂上黎lor= =
老豆佢攬住左條柱好可愛>///<
最衰影唔到=”=
咁見到老豆...
我諗住問佢拎電話...
點知條新仔係到,,,
我又唔想比佢聽到wor..
我有問過...
不過老豆扮聽唔到= =”””
最終都係問唔到=-=
搞到我搵a媽佢唔聽電話就慘la...
要係咁打= =”””
老豆佢1定會聽la∼∼
佢部機咁震= =
想唔聽都幾難-.-
番去班房上堂...
又係上我最憎ge中史堂...
悶到嘔哂白泡...
佢仲要次次都講多成個字先肯落堂....
頂佢a...
上va...係到傾計..
同希希係咁係到玩書= =
放學肥魚叫我地入番哂班房....
係到寫口攻=-=
寫完就同希希走左...
咁我見到老豆a媽係個球場到..
咁我就去左地下個廁所到...
放番d頭髮落黎...
老豆佢見到我...
佢係到望住我...
但我唔應佢= =+
鬼叫佢唔比我∼”∼
∼∼∼∼the end∼∼∼∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-03-01 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 124 | » | |