| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 2 月 20 日 星期一 |
 |

|
諗唔到= =!! |
|
今日我都ok開心下ga@@
係又1等左1陣就好快走得@@...
1路行係到講a媽同老豆*v*
我地今日好遲先番到去...
不過好似都係見唔到佢地..
係我番黎ge途中...
見到4仔..2個a ban仲有miss”女”@@
咁入到去果時...
見到我個黑星...
我仲要講左句...
cheap開有條路..你冇聽過咩...?.?
好gap lor e句野= =!!
不過好彩今日冇hw做..呵呵...
then..柏瀚番黎問有冇hw做la..
咁我答佢冇..
佢話你做咩對我冇惡a,,,
同99鬧左交a...
我覺得e句好無尼la家...
做咩將我同佢拉埋黎講= =!!!!!!!!!!!
中文堂,,,
小媚今日好絕lor= =!!!
係咁落人留堂=0=!!
好彩冇我份姐=w=
上music仲正...
d男仔嘈得濟,,,
比miss張掉左位@@...
好傷心T.T
上pth..
冇上過堂...係到傾計..
但係都比柏瀚搞到我笑死= =
小息..
同老豆講左幾句野@@...
我發覺佢同次次講親野..
都唔過15個字ge= =
我問點解得你1個....
佢話你a媽係下面0.0
咁上eng冇野做= =
上epa係咁係到聽歌= =
lunch..冇野好打= =
到放學係到討論...
討論完見到老豆佢= =....
原來我地hm冇$..
老豆係個球場到耕田= =!!
∼∼打完∼∼@@
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-02-20 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 124 | » | |