| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 2 月 7 日 星期二 |
 |

|
開心的1日>v< |
|
今日勁開心lor>v<
今朝快左去到又1..
鳳怡又未到wor∼∼
我係到等左差唔多2個字la@@
咁行番去果時..
1路係到諗會唔會見到高人= =
點知今日係見唔到佢ge0.0
番到學校,,,
行後樓梯上去果時..
岩岩見到老豆同a媽係廁所出黎= =
好好彩=v=
咁上地理堂..
係到教地理就地理la∼∼
教埋英文lor= =
仲要我地抄詞彙lor..頂∼”∼
上bio..
我悶到訓著左= =
就落堂果時同立9佢係到玩..
係咁講..”真ge..唔知a=0=”
放小息....
去左借書..
番黎比柏hon見到我拎住份英文project..
佢話要睇..
咁我梗係唔比la,,
點知佢拎左我個袋走...∼”∼
係到話..你唔比a ma∼
我丟哂你d野..我真係丟ga∼∼
我死都唔比lor..= =+
點知玩到要鬥大力= =
同佢搶過...
好彩miss chan岩岩入黎..
佢即刻放手..走人姐..
唔係我實唔夠佢黎= =””
咁就上中文堂,,,
ok無聊下...
係到搞project d野= =
放lunch∼∼
同鳳怡..ryomi..刁刁..bobo..同立9去唱k
ryomi好勁>///<
佢唔開伴唱都唱得好好聽..
同埋佢把聲入到咪..
我同鳳怡入唔到= =
我之前入到小小..
今日係完全入唔到= =!!!
番去上數學堂..
教埋d低b野..-.-
上英文堂..
同立9係到live唱= =
上家政,,,
肥豬冇番>v<
miss wo代堂..
好靜..咁就悶足1堂= =
放小息行番班房果時...
見到a媽...
你知la..好曬ga ma∼
咁就問佢曬唔曬la∼∼
佢答我唔曬lor= =
跟住老豆講左句好好笑ge野>v<
佢話:”曬到好似我咪黑..咪型lor!!”
勁好笑lor@v@
跟住番左班房..
出黎ge時候又見到佢地0.0
不過冇同佢地講野@@
小息完左就番去上堂..
點知..肥ym代堂= =
不過我幫nelnel同美美搞個project..
其實我冇咩點做過野= =
咁就過左la e日>v<
∼∼the end∼∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-02-07 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 124 | » | |