| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 1 月 25 日 星期三 |
 |

|
好正=v= |
|
今日番去要早會..頂佢= =!!
企到我死死下∼∼
上去就上圖傳la@@
終於派卷la∼>v<
不過得果81分~"~
郵筒有97分仲係到嘈wor∼∼
頂佢條尾a~"~
跟住派DT..
得果66分= =
我覺得自己唔死都冇用="=
科科都得咁低分-.-
今日番學果時..
見唔到高人..
咁就講下佢la@@
點知..
佢係我地後面=口=
佢行上黎果時..
鳳怡仲話佢係到陰陰嘴係到笑ga=口=!!
9命= =
lunch之後有個大會操@@
係津場坐到死左...
又曬又熱wor~"~
頂頂頂= =!!!
諗住放左去a伯都買野飲..
點知佢冇開...
激死我= =!!!
∼∼the end∼∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-01-26 09:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 124 | » | |