| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 1 月 23 日 星期一 |
 |

|
好凍>﹏<”” |
|
凍死人咩>﹏<
我今日塔早左2班車..
都遲過鳳怡= =””
1路行番去1路傾0.0
番到去等鰻魚..
因為我要佢個黃社= =””
係黃社好好玩>w<
不過今日見到老豆個頭kk地= =
佢都唔知係咪冇x頭就番學-.-
不過老豆好勁@@
佢唔知玩咩拎左第1>v<
聽唔到所以唔知=w=
睇左老豆同a媽佢地跑4x100@@
老豆跑得都ok快@@
不過a媽就..有姿勢冇實際果d= =””
仲以為佢會跑得好快..
可能係其他人跑得太快顯得佢慢ge關係呱=w=
睇唔到佢地推鉛球=0=
我唔制><”””
今日差唔多1點先散得=0=
過份..
同立9..鍾sir..bobo去唱k
係唱k ge途中..
好多閒人入黎= =
仲姐住我d歌詞<<∼∼e個係個問題= =
係咁多la@@
∼∼the end∼∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-01-23 06:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 124 | » | |