| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 1 月 20 日 星期五 |
 |

|
頂= =!! |
|
今日好得人驚..
係慈雲山2個字就去到又1= =
番到學校..
得個悶字= =
派卷∼∼∼
PTH:60
EPA:46= =
MATHS1:66
ENG3:31= =
今次炒好多= =
死梗la∼∼
lunch∼∼
同鳳怡..ryomi..bobo..立91齊食..
去又1食百佳= =
行去都行左半個鐘= =
頂..
去到唔知想食咩...
就冇食野la@@
見到有2個人..
我感到無奈..眼”袁”
番到去...
好悶= =
悶到放學= =!!!
d人a!!
我地冇鬧你..
唔代表係你岩...
都唔代表係我地岩哂!!
但係係你周圍同人講...
我唔係我地!!
你咪倒轉黎講...
我地冇煩你,,
都冇同你講野..都冇提過你..
點煩到你a..
我地冇搵人嘈你..
係你自己成日係到講咋..
講到你岩哂lor∼∼
你要係咁講我都冇法,,,
但係你都諗下人地la∼
人地好想聽你講a!
人地有可能人比你捉住迫聽咋..
你估人地好想聽你講a!!
講真..
唔關人地事lor∼
我地冇做過任何1樣野..
就比人係到講壞話lor∼∼
正仆街= =!!
*努力學閃字中0.0
∼the end∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-01-20 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 124 | » | |