| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 2 月 13 日 星期一 |
 |

|
好笑的1日@@”””” |
|
今日笑到我痴左線@v@
今朝又係又1等鳳怡...
1路行番去ge途中,,,
係到講果個人la@@...
今日遲左dddd所以見唔到高人=0=
番到學校睇下...
老豆同a媽佢地又未番lor= =
我又以為佢地唔番=口=!!
上數學堂係到同傻晉傾計...
冇聽過書=w=
上圖傳係咁聽廢話= =!!
小息,,,
去左搵鳳怡還書兼借書,,,
點知見到鳳怡比老豆同a媽玩緊@@
見到鳳怡ok無奈下-.-...
見到佢2隻野入左去..
我地又係2D班房門口玩>v<
點知我見到老豆佢換左眼鏡lor=口=
鳳怡佢睇唔到..
諗住叫老豆出黎...
佢又扮聽唔到唔出黎wor= =
咁就番左班房到玩=w=
咁上chem....
miss wo冇番@@
做完epa之後就同立9..中sir係到唱歌= =!!!
唱到lunch@@
咁同鳳怡食完飯上番黎0.0
去搵cc@@
跟住同a媽係門口玩@@
跟住佢地班放la,,,
我見到老豆除左隻鞋係到打人= =!!!!!
跟全聽到佢同a媽講落去拍拖@v@
1路睇波..monkey1路望上黎@@
我地1路同佢say hi= =+
聽講座係到講毒品,,悶死= =!!!
∼∼the end∼∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-02-13 05:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 124 | » | |