| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 2 月 28 日 星期二 |
 |

|
day4 |
|
今日番到學校...
做左陣hw出黎就見到老豆,,,
我見到佢拎住左佢平時打波個袋..
咁我咪問..你今日有波打a@@?
佢居然答我佢係上P.E lor= =!!
咁又入番去唔知做乜-.-
上chin..好悶= =
上mus..比柏瀚串= =!!!
我講左句姐...洗唔洗串到我咁a= =
上pth..係到聽歌=w=
小息我唔記得我做過d咩= =
eng..係到傾計= =
epa..又係聽歌...
lunch∼∼
食完飯上番同鳳怡講果d野..
點知我講講下唔記得左= =
咁就去搵嘟嘟la∼∼
點知連佢都唔記得- -
鳳怡佢居然可以是但搵野黎鬧a媽lor= =
我o哂= =
鬧到a媽都走埋= =
之後d野我唔記得哂-,-
∼∼∼end∼∼∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-03-01 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 124 | » | |