金日11:00幾開部電腦!!!
無無聊聊係到聽音樂!!!
跟住開個msn但係好小人,
有個叫做ki+咗我,原來係于xx!!!>3<
同佢傾就走咗!!!跟住就去寫blog!!
下午有我呀媽個fd來我屋企play
4:00幾就走la.......
好開心呀!!!金日仲於把中文暑假工課做完la^3^
But仲有maths&英文仲味做完喎!!!真係傪la.......T_T
D maths真係好難呀!!!!個D咩...向數&代數簡介
唉....難死我la....我又唔係天才小女呀!!
做咩比我做得咁難喎!!!
願主打救我.....T_T好傪+
好煩呀........D功課好難做.....仲要係Maths呀!!!!
8月份就要膠la!!!好慘呀!!!唔知佢哋做成點???
死肥恆就好la有答案!!!唔識都可以睇下la!!!
金日,我同我呀媽&her fd 個仔去西頁play!!!
1:00幾去搭小巴!!!去到買游魚!!好好食+!!!
我呀媽個fd個仔煩到+零一呀
because佢係我屋企就要play電腦,
出到街就要踏單車!!!唉....煩死人la!!!!
早d走就好la!!!5:00幾就番屋企
番到屋企又要play電腦
我都冇得play!!!(火上+油)
金日10:00幾個陣,有個阿姐打,話去bbq,
我叫阿媽唔好去喎!不過阿媽係都話要去!!
去到個到5:00都冇人咁早到,煩死人la
燒陣時,冇端端落雨!!!
跟住星仔同子華吵架
,個星仔發脾氣將對鞋飛去我個到真係起低能
低佢死LA比阿爸打!!!^_^