金日係我嘅畢業日子!!我好唔想畢業囉!>3<
because我對住我個班有6年丨a都有感情丨a你話係5係呀?
金日我哋學校有6年級嘅謝師宴去漢陽阮到食嘢!!去到個到d服務ok la
不過佢哋好煩because拿位好煩有時8個有時7/6個最尾係4個煩死人la!!= ='''
不過d嘢食ok!我da鍾意食!!!!(Yummy)
備註欄:
msn:[email protected](同我傾計無問題!!!)