金日係中學放榜嘅日子,我嘅心情好緊張&無奈
because我都5知去到邊間!!
老師開始比我哋la><,夠景我入到邊間???......
入到第一志願呀!Yeah係寧波呀!!!but我......有d5開心呀
because我唔可以同同學升讀同一間中學&我要搬咁遠...T_T''
金日係我係小學最後嘅午餐!!!
因為有個大食會呀!
D同學仔戴咗好多野食呀!(Yummy!!)
有D野食係D同學自己製+
我係咁食食到個肚都脹大咗呀
跟住范范同d{fd}影相
放學同d{fd}散brand@#
自己就番屋企!!!!
明天放榜la!!!唔知點?/~
好眼訓la!!我要訓la!886@^%
焦早,我無食早餐呀媽就叫我食午餐la!!飽到個肚脹大咗!!!
金日無無聊聊,so我打算將書假D書搭好!!!>3<
起多垃圾呀要掉la!好辛苦呀!屋企又熱喎!!!
金日個天氣唔隱定有時熱有時落雨出5到街!要係屋企到play電腦!!!
唉...悶死我
金個暑假悶死我la!!3~係屋企無嘢做!!!係屋企唸住play部腦!
天氣5隱定,so係屋企會傻下傻!!!!!!!!!!!唉....(無奈中...)= =''
有錢嘅話我想去法國/日本because我已經自細想去la,but 無錢!!!T_T''
夠景錢係5係萬能?
備註欄:
msn:[email protected]
金日焦早10:00係我學校有個傳光禮!!!>3<
我都想傳呀!好似好好play呀
不過靜係睇我都好感動%T_T''
傳完光12:30有個謝師宴&畢業去食嘢!!!
我哋去咗漢陽阮到食嘢d嘢好味呀!!!
有好多人同老師影相呀!!燈光閃過不停!!!
食完大家各自番屋企業!!!!^-^