| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| jack~ |
無意思標題..
我不過係心又失去左一部份..雖然本來我都是只有4分之一個心..現在四分之一都沒有了..只有八分之一.了..
down到如此地步..不過是失去了四分之一的四分之一罷了..
留在這所學校也有好處..就是使我的心全失掉..失掉就好辦了..
那就可以讓我將來更心狠手辣..
又失去了..每分每秒在消失..
很好..到時候..任何人也沒有必要令到我要對他/她仁慈了..
面慈心險的滋味是怎樣呢...
|
| 2005-11-02 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
D.E奇緣=.=  |
哈哈..我痴左啦..
d.e未do好啊..我請槍咋..我爸佢家政ok掛..我都唔知..
好過我啦..不過隻bear變左做fiona=長頸鹿..=.=
要整頸巾啊..唉..
好無聊啊..今日..好多人生日無money..去buy...
d功課做哂咁啦..我唸著整蛋糕去石澳..整其他..有d餓..
有病..食左野啦我..
呢排好down啊個人..
點算啊..就連犬夜叉都做完..
其實佢d歌都幾勵志架..
無得聽..down多兩錢重..
就快沉啦我...
都無左個心..
ps:上面個句係唔會明架喇其他人..我同你講完先會明..不過我唔會講..哈哈down到谷底..痴左..
之前又上唔到來寫..
啜泣
誰明白我想 想一覺熟睡
誰料我竟 參加這派對
期待你陪著我不登對都有趣
就趁你快樂問你喜歡誰
你卻說是否指戀愛伴侶
若是那種 自問怕累
然後我咬著唇勒住眼淚
#如若我肯 撫心去自問
其實我想 得到你一吻
然後你承認我 我是誰的候任
就算我已鑒定你非好人
也至少換得到一個烙印
但是我想 並沒有問
其實你這壞人從來未爲女生虔誠認真
☆我愛你這秘密誰願意去證實
得到這憂鬱症也不委屈
將燈光關上後便放心懷念你只可惜只夠力啜泣
我對你再老實難令你變老實
單戀者都可以勇敢呼吸
趁你我還未消失
寧願別公開秘密 直到末日
(明日就公開秘密 直到末日)
Repeat #☆☆
其實我想 躲於你附近
其實我想 賭賭我命運
然後我想...
我已經失去了熱情..我只會問你這是什麼..熱情?..哼..我沒有了~
|
| 2005-11-02 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | ... | 356 | »
|