今日好高興, 一家人去完酒樓飲茶後, 去左青苗報名, 報左piano course呀! 等左禁多年, 終於可以學琴, 真的very very very very excited!
下星期六就開始喇, 不過唔知趕唔趕得到呢? 我ballet可能學好耐呀!