金日都幾忘下.......我9點幾到起左身,起左身之後就落左街食早餐lu,食完野之後就返左屋企看一下電視,看完之後就準備返學聽講座lu...都ok悶的,原來我吾係同牙超一班牙,我係同黃文如佢地一班牙,有5個fd同我一班牙!heehee。聽完之後就返屋企lu,返屋企時牙妹打來話要食豆腐花wo,咁我同媽咪就去左買豆腐花比佢食,我都有食,都ok的!食完豆腐花之後就去左我公公屋企食飯lu,超好味牙!!!食完野之後就返左屋企lu!!
明天再見∼byebye