金日我同牙妹,袁人,堂牙哥,老豆去左石澳游水!
我係12點中係筲箕灣巴士總站到等,跟住就踏巴士入去石澳lu。
入到去,我地就立刻落水啦,好好玩,玩到6點中,我地就走lu。
我地仲去左食飯tim。
就來要返中學啦,好興奮牙!!