的快樂日記
吾開心的日子又係咁過 開心的日子又係咁過 咁不如日日都開心∼!
samliu912
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
samliu912
暱稱: ╳傻◇圻〥
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
就來到我生日啦!
•
金日超開針牙!!
•
金日超開針牙!!!
•
金日好累!
•
金日超累牙.......
文章分類
•
全部
(12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
brendayau
faibilly113
lovefaifai
tombilly
rainie428
yanj
wulailing
HeiTung622
qqella
rain__LOVE
choi9208
siujojo1314
顯示全部(13)
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
2007 年 9 月 5 日 星期三
就來到我生日啦!
分類:
未分類
就來到我生日啦!吾知我會點過呢?
金日返學都幾悶下∼唉∼我做班長牙!灰.........
距離我生日7日ja,好想快d過左e幾日!!
發表時間:2007-09-05 07:59 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 samliu912 的日誌
)
toby12601
於 2008-03-12 06:17 PM 發表:
我係billy的同學-v-
預早祝你生日快樂哇-v-
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
凍檸乂水 於 2007-10-22 05:32 PM 發表:
預祝你生日快樂~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Daddy 於 2007-09-11 10:05 AM 發表:
愛兒文圻
吾開心的日子又係咁過 開心的日子又係咁過 咁不如日日都開心∼!是好的想法。
吾做好功課係吾好的想法 做好功課係好的想法 咁不如日日做好功課∼!亦是好的法。
Fight!!!每日的功課和事情都要當日完成,才會有好的另一日。
每件事情其實都好簡單,只要從最開頭想起,不要復習化,要用簡單容易的處理手法去面對,事情就好容易解決。世上無難事,只怕有心人。記住!!記住宅!!
Daddy
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
O.....知道啦!sir!
Posted at 2007-09-11 06:36 PM [
編輯
] [
刪除
]
wulailing
於 2007-09-07 07:28 PM 發表:
預祝你生日快樂~
做班長....咁好!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
qqella
於 2007-09-07 03:07 PM 發表:
預祝你生日快樂丫><"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
黎頌暉 於 2007-09-06 07:56 PM 發表:
預早祝你生日快樂.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 samliu912 的日誌
]