金日都幾開心∼
金日9點中到起左身,過左一會兒,我就同親人去左飲茶,飲完茶之後就去左超市買飲品返屋企lu,
到左1點中到,就去左小西灣到展頭髮,展完頭髮之後就去左食下午茶,食左下午茶之後就返左屋企做
攻課了,做左攻課之間就一下,完之後就同牙媽陪牙妹去左吉之島買鞋比佢返學,買完鞋就去左
食飯,超好味!!!食完飯之後好快地返屋企看牙笨與牙占了,真係超好笑牙!吾知你地有冇看呢?