今日真係好凍呀,仲有人凍到個嘴都紫埋,所以今日都真係幾凍架,除左凍都真係唔知講咩好,呢日打波又打到7點到,邊有可能唔累呀,仲要咁凍天氣下做運動。成班人係到1 on 1真係又累又凍,今日打住咁多先啦,仲有野做。