都好耐冇打blog下,平時係有心事先打,不過呢排好平靜下(總體黎講) 好有平凡既感覺,睇黎1星期搵人1日出黎飲下酒最好,平時太無聊拉 加埋成日溫書+上堂+做功課,係咁上下,用呢個方法解決都唔錯 仲有聽日chem堂應該訓得