sammyuuu
暱稱: 呀孫
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2011-08-10
2010-12-31
見步行步..!?
重覆?
試著長視一點…
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 243
今日人氣: 4
累積人氣: 1111
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 9 日  星期二   晴天


見步行步..!? 分類: 未分類

  都好耐冇打blog下,平時係有心事先打,不過呢排好平靜下(總體黎講)
  好有平凡既感覺,睇黎1星期搵人1日出黎飲下酒最好,平時太無聊拉
  加埋成日溫書+上堂+做功課,係咁上下,用呢個方法解決都唔錯
  仲有聽日chem堂應該訓得






訪客留言 (返回 sammyuuu 的日誌)


Cherry1D07 於 2010-11-10 09:20 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qwertyuiom 於 2010-11-09 09:37 PM 發表:
仲飲?
2罐藍冰你就收左皮
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔會好我幾多囉...
Posted at 2010-11-09 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVeKaKi1314 於 2010-11-09 08:17 PM 發表:
飲酒 飲到你又醉XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我而家好清醒^^
Posted at 2010-11-09 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sirius_617 於 2010-11-09 05:06 AM 發表:
整體 吾系總體
搵到舒援壓力也未必一件壞事xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇錯係好事黎
Posted at 2010-11-09 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]