今日終於考完生物啦,講真我都溫左幾耐下,希望下個星期5派卷個陣,我d成積唔會太差啦,如果拿到高分就正啦,不過低分就真係會好失望,考前仲得到個(高人)指點,thx。
聽日約左日8點30打波呀,要好鬼早起身;跟住1點到3點就補習;夜晚6點就去同李戩慶祝生日,到時應該都會up d相上呢架,請期待...
FD要送生日禮物比李戩呀!