sammyuuu
暱稱: 呀孫
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-10
2010-12-31
見步行步..!?
重覆?
試著長視一點…
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 243
今日人氣: 3
累積人氣: 1122
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


考完生物啦!!! 滿足 分類: 未分類

  今日終於考完生物啦,講真我都溫左幾耐下,希望下個星期5派卷個陣,我d成積唔會太差啦,如果拿到高分就正啦,不過低分就真係會好失望,考前仲得到個(高人)指點,thx。

  聽日約左日8點30打波呀,要好鬼早起身;跟住1點到3點就補習;夜晚6點就去同李戩慶祝生日,到時應該都會up d相上呢架,請期待...

  FD要送生日禮物比李戩呀!






訪客留言 (返回 sammyuuu 的日誌)


lhy_0109 於 2009-12-06 08:04 PM 發表:
c0m23n+`:)
生物份卷超難l0r`!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeKaKi1314 於 2009-12-04 09:27 PM 發表:
我咪係高人囉-!?
c0mm3nt``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
Posted at 2009-12-04 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuyinfai 於 2009-12-04 06:46 PM 發表:
我愛凌淑嫻,用一生一世永永遠遠的時間去愛她∼!
朋友,無論你是男是女,如果支持我,
請馬上到我的日志留言支持我,謝謝∼!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]