派完Bio卷之後真係我預料之內啦,成績都真係幾唔錯,唔會令自己的努力白費哂,希望之後d成績可以keep到落去or更好啦!37/45呀
跟住就聽左個(傳媒與性)的講坐啦,我係個陣都訓左一陣,上番班房就派成績表啦,成績都係ok咁啦,贏了自己的假想敵一d啦,今日其實都係幾開心既,美中不足係中文差1分先合格囉,平均來講都叫中上咁啦。
而家唔知做咩好累呀,講下你地幾分啦!