已經下定決心要揀phy,chem.bio 3科黎讀,有左目標之後,我相信一定會比而家既自己更好,就算有咩唔好,都係我而家既決定 將來一定會無悔,做每件事如是,做人亦都如是 今次既考試,應該就係我既轉捩點啦 做野唔會得個講字,我就係一個咁既人 做每件事前都諗下,唔做會唔會後悔 唔好理人地講咁多,喜歡就去做啦,錯過左就真係可惜