而家叫做溫完chem啦,可以開始溫其他野,可以先溫physics,再溫下其他d對我黎講係雜科既野e.g.會計、西史、通識... 決定溫完一科玩一日,溫物理都幾有難度,因為都唔知點溫,不過有d野一開始就唔駛諗咁多 亡羊補牢,未為晚也