sammyuuu
暱稱: 呀孫
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-10
2010-12-31
見步行步..!?
重覆?
試著長視一點…
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 243
今日人氣: 7
累積人氣: 1091
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


奇怪的夢 分類: 未分類

  夢的開始是我去左一個好似停車場既地方,個到唔知點解會有d籃球架係個籠入面,個到係好黑既,冇人打緊波
  之後望去另一邊,見到個好大既球場,好多人踢緊波,好光既
  跟住就上左去露天既地方,問人野先發現原來係korea,有個人行埋黎首先(唔知用咩語言)問我識唔識韓文
  好怪咁我用英文答佢(a little bit),之後佢就用英文同我唔知up咩,佢d英文唔好架
  個陣個天落緊d唔知咩野,但係見到個個人係到走,我就行埋一邊見到個呀伯,我勁冇厘頭咁問佢少女時代d野
  佢話少女時代會解散(有冇搞錯呀),不過自己做歌手都唔係見壞事黎既,仲講左個(5)字,唔知點解

  呢個夢都好真實下
  平時發夢邊有咁具髏架






訪客留言 (返回 sammyuuu 的日誌)


aesope95183 於 2010-03-28 11:26 AM 發表:
有機會你想少女時代散BAND...夢係自己給自己的訊息...哈哈...係真的話....4Minutes就取代少女時代lu...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無言(睇下邊個解散先囉)
Posted at 2010-03-28 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVeKaKi1314 於 2010-03-27 10:50 PM 發表:
你又會甘記得既`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 呢個係一個好難得既夢(因為好深刻)
Posted at 2010-03-28 12:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qwertyuiom 於 2010-03-27 05:03 PM 發表:
搵人幫你解解夢啦-.-
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cherry1D07 於 2010-03-27 04:06 PM 發表:
發惡夢?--
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都唔知係咩夢
Posted at 2010-03-27 05:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]