雖然番左學幾日,但係唔知做咩都唔係好慣,剩下的時間唔多,仲有好多野教咁 實左無聊到極,d人午息唔落去打波,真係搞到我訓唔著,吵得恐怖 我諗又係時侯睇下本書,唔係既話真係悶死都唔知咩事 琴日訓覺既時侯諗到樣野,其實有冇諗過有幾多人憎你呢?之前都冇諗過 再諗下諗下,發覺自己係勁多地方好討厭,應該會有人係我死後or背後,講我既壞話 表面上仲要係扮friend既,暗地裹就係憎你憎到死,表裹不一+戴住一個面具,周圍應該多的是 好似有d稀虛咁,但事實就係好多人係咁生存落去