好似好多人唔想分班咁,我就咁諗既,分班係比唔同人讀唔同科姐 況且分班都係同1間學校姐,會有人話 咁咪少見好多囉,真正既友誼!?會咁樣影響到,咪算囉 過去既咪比佢過去囉,呢d都只係人生上好小既事,大家睇得好重要咁 已經冇煩惱,因為周圍全部都係,包括自己?