sammyuuu
暱稱: 呀孫
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-10
2010-12-31
見步行步..!?
重覆?
試著長視一點…
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 243
今日人氣: 1
累積人氣: 1101
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 21 日  星期三   晴天


誰想去面對社會... 分類: 未分類

  標題好似有d沉重咁,不過算拉,表達到就夠
  事情就係麻煩到不想思考,係golden上面睇到d野,大概話....(下面)
 

階層分野已經大得根本唔容易脫離本身身處既階層,
 基層既人任憑點努力,佢地依然會留響基層,點解?佢地既思想同本質會由佢地環境而影響,
 影響成長最大既,就係環境,人話物以類聚,你咬緊牙關,好努力好努力咁Dup低頭做,希望捱出頭,
 呢個年代唔會再有人賞識,唔會再有呢D跳層機會,人食人,基層既人永遠俾有錢人壓住,除左知識。
 讀書好重要,重要得可以令人真真正正攀高,電視劇都成日見到,
 基層既阿媽老豆成日鬧D仔女話唔讀書冇用,仔女聽到當耳邊風,點解?
 因為老豆都講唔出點解唔讀書冇用,教育唔夠既人表達能力同分析力唔夠,又點講得服仔女?
 200尺屋,阿媽依然打住牌睇電視,仔女點溫書?佢地點讀好書學佢地話齋:「做過有用既人」?
 錯哂,真係一開始已經錯哂,香港斷層並唔全因為政府,當然,佢地可以做得更多…

都係話要讀多d書既老套野,不過更加有趣,做食人戈個拉
誰又會相信,基層亦有出頭天呢?
所以...不想了,好易變emo呢






訪客留言 (返回 sammyuuu 的日誌)


lhy_0109 於 2010-07-22 08:47 PM 發表:
c0m23n+':D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fade_ 於 2010-07-22 05:56 PM 發表:
C0MMENT`;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeKaKi1314 於 2010-07-22 10:56 AM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qwertyuiom 於 2010-07-22 12:30 AM 發表:
香港教育制度根本就有問題~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



minna_ting 於 2010-07-22 12:09 AM 發表:
comm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]