愈諗就真係愈不知所謂,冇目的咁去追求知識 有人話讀好d書去賺錢,但係以我所知為咁以讀書會好冇癮,所以先會追求知識 但係又竟然搵唔到當中既目的,咁就真係要好好諗下,但係諗到又好快會比其他野所推翻 思考帶黎既係好既,定係壞呢?有既話應該係廣泛定義,唔係真理 以上都係我腦入面既野 以下係現實既野 返學返多9日,每日2粒鐘到,再加補習1 week 2 times,一次2粒鐘咁