呢句成語係話...真係想知就自己查拉 而家番學,都收到風咩人做班主任n教咩科拉,d人聽到之後就個個都係到xx聲 抱怨既話就自己係一邊講拉,又勁大聲係到講,阻住人訓覺真係好煩 到中4呢個習慣真係要改下lu,呢排就真係訓到咩咁 有時d野真係估唔到,點估到F.4本Bio書係F.3既英文版多一課丫 F.4既chem同maths都係好有趣下,但係可能要更多時間去理解 而家都開始知下年同班d人咩料黎拉 有喜有悲?定係d咩?再慢慢發掘算...