2D精神 嚇到你暈 `l0VE b
❤b 2D wilson爸 kay!媽 AL0ne B!LLY仔
姐 哥 w!ndy N!c0le 肥n!c Kathy令女 肥仔 朋友們
b00 d0pey 大眼仔米高 meltyK!ss 太陽花 熊熊 :)
sandy_loveu
暱稱: SANDY
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
20090508`
20090430`
20090429`
20090423`
hol!day
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 513
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


20090402` 分類: 未分類

岩岩完ut,,有d唔知點講既心情

好似唔係太開心

完左hist,,本來既sandy好有信心

但係佢就係唔出national assembly個到,,

佢係要出industrial+napoleon,,

搞到衰晒 而家仲話要高分 唉

但希望有80啦,,有80都進步30分了xd

又係問卷囉,,想點 而家比咁多時間我地做

又唔見考試係咁-__-

英文對左卷 唔太滿意

本來話有65就好開心了,,

但係人總係咁 得到一樣野就會想要多d

可能其他人都太勁 令我覺得自己好蠢( 不嬲架啦 )

驚左英文 而家最驚既係IS maths,,

IS一定唔合格 maths想攞85,,

但係而家都比佢扣左10分啦=)

( 發現左永遠坐我隔離既人都好好采,,

因為我吸晒你地既黑氣 ..

而我既好運就去晒你地到) 快d多謝sandy啦^^

放左英文..同愛牙仔 Billy仔 Al0ne三個至愛(仲有h0race既存在-_-)

去青衣食野( 但係冇人住個到 ) kfc=]

一齊癲囉 攞住張$500蚊 同個sell士講;;

我地請呢到100個人食野-__-

好中意同大家一齊既時候

一齊傻 一齊癲 一齊玩

超愛愛牙仔 nicole billy仔 alone =)

當然也愛wilson爸爸爸 kayi媽媽媽 kathy姐姐姐 sunny哥哥哥^^

仲有令仔表哥billymok-__-

 

發表時間:2009-04-02 02:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


20090327* 分類: 未分類

ut前最後一個上課日,,

sandy都係努力咁做maths,,

好傷心 唔通我真係入唔番D班了嗎?

點解佢地個個都識,,係我唔識

點解我咁蠢牙?

溫溫溫書,,加油 但係而家冇m00d了

明天加油 溫IS=)

發表時間:2009-03-27 09:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 26 日  星期四   晴天


20090326` 分類: 未分類

上pe堂好正喎,,

nicole細佬,,同我呢個低能係仁立同林護一齊癲..

一齊講;;放學Icu 不斷大哎=)

rsc無無聊聊的過了,,

英文又多左個pr0ject啦,,而家好似6個project-__-

lunch billy寫功課 成個黑板都係 爽=)

自己又抄^^

maths泰泰sir冇番,,

一直做ws, 超中意份野-..-

去到is,,攞左上去做,,

比個死人頭收左,,

又唔比番我 係要針對我嗎? 好 我奉陪到底

愛上溫maths sandy萬歲 泰泰sir都萬歲^^

ut加油

發表時間:2009-03-26 05:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 25 日  星期三   晴天


20090325` 分類: 未分類

Sandy係一個咩人?

好人定衰人?

今日既我 唔知係唔係知道左佢她真係好憎我,,

我真係好開心;) 一直知道自己好憎佢,,

亦決定左,,無論2D班有幾多人幫佢,,

有幾多人幫我,,我同佢都係對立既,,

有佢冇我 有我亦唔要見到佢既出現xd

問左唔同既人,,sandy係點?

竟然大家都講;;sandy好人 好玩得 ^^ 多謝

但係唔知大家係唔係唔想講我d缺點,,

搞到我好似聖人咁^^但係你地都知;;

sandy係低能既,,中意d無聊野=)

好想講;;放學!cu既b!lly仔好得意,,

愛死你牙,,當然也愛死nicole windy 同alone;] 

 

 

 

發表時間:2009-03-25 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


20090324` 分類: 未分類

愈黎愈唔想打bl0g啦

可能2D而家唔多野玩 冇野打了xd

一直食糖糖 多謝愛蓮仔=)

IS,,mr lee見住我食,,唔理 謝他

eng,,rainman 好得意的人 食糖2

maths,,好乖 2堂做ws^^

 tmr打埋今日xd

發表時間:2009-03-24 08:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]