2D精神 嚇到你暈 `l0VE b
❤b 2D wilson爸 kay!媽 AL0ne B!LLY仔
姐 哥 w!ndy N!c0le 肥n!c Kathy令女 肥仔 朋友們
b00 d0pey 大眼仔米高 meltyK!ss 太陽花 熊熊 :)
sandy_loveu
暱稱: SANDY
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
20090508`
20090430`
20090429`
20090423`
hol!day
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 517
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


白色情人節` 分類: 未分類

冇特別既白色情人節

 

Gamestall已經過左0011了

可能到左2233=))幾開心

但係放大依然有問題

希望快d搞掂啦^^

 

我一定要記得交回條牙

寫係到提自己=))

 

 

唔知tmr點買board

同埋由東涌攞去KwaiHing...

 

發表時間:2009-03-14 04:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


20090313` 分類: 未分類

今日都係煩gamestall

 

h!st+ge0g;;

無聊 但係竟然ge0g聽左15分鐘書=)

2x eng;;

唔係好想睇deathn0te 雖然唔係唔好睇

但係又煩緊gammstall

又對deathn0te冇咩興趣

總之就係傾gamestall x 15分鐘^^

2x中文;;

無端端做listening 冇做

說話 叫左我又唔洗出去講

咁我睇黎做乜?

lunch ;;

叫左d男仔sec0nd lunch 傾

唔理 雖然我都有遲

但係我有原因喎

班男仔淨係識打波

唔洗理gamestall啦

maths ;;

悶 傳紙仔=)

IS ;;

都係傳紙仔

一個咁討厭既牙s!r

我係唔會聽佢書架

maths aga!n;;

教16進制 明明地又好似唔明

er!c 變到好蠢牙^^

 

星期日傾gamestall

好驚d男仔又唔到

中史牙 gamestall牙 死吧`

 

發現左自己一嬲就會叫人全名

好奇怪牙

 

發表時間:2009-03-13 07:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 3 月 12 日  星期四   晴天


20090312` 分類: 未分類

今日係好忙+好煩既一天

又Gamestall 中史

仲要係未郁過架囉.\/.

Gamstall個m!rr0r唔明點玩

d suspects做咩要用真人

會唔夠人用架知唔知?

點解Anders0n會入左黎我地個組

點解我而家先知

H0race你講大話老屈Jay Leung牙?

口供兩次唔一樣 藉口可以話講錯囉唔該

星期二就係啦 想點

又唔知gamerule係點 點P0st 係個gamestall

個棺材如何 唔好同我講用TABLE 你都話唔得

又話lunch傾 都話唔得架啦 

d死人頭又走晒去打波 其他人就做個條好難既數

我又懶 又話唔到事 

也對不起 但係我心係想整好gamestall 幫幫手好嗎?

 

中史冇郁過囉唔該

咩古代運動會?欠揍嗎?

 

唔想上Des!gnClub

好無聊唷 又要曬相

除左n!c0le之外

其他人都冇同情心

住得咁近 幫下手都唔得咩

想喊

 

你知道我的存在嗎?
很傷心你不理我

 

 

 

發表時間:2009-03-12 07:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 3 月 11 日  星期三   晴天


20090311@2 分類: 未分類

究竟你是怎樣的

我根本完全不明白你

我當你是朋友 你又如何呢?

發表時間:2009-03-11 08:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 3 月 11 日  星期三   晴天


20090311` 分類: 未分類

調位之後第一個wh0leday

總括而言 好悶

VA;;

又冇帶f!le ms ch0!又冇咩點鬧

但係佢整唔見左我地個fabr!c

ge0+中文;;

無聊

maths;;

難得咁勁 計得好快xd

er!c 死晒 慘

 

AFTERN00N::

h!st + LS

又係悶 抄書+sleep!ng 哈

 

可能冇eng堂吧 真的好悶

 

w!ndy真的對不起了!
我盡可能不再在你面前說吧
但我真的不明白他會誤會什麼!

 

 

發表時間:2009-03-11 06:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]