2D精神 嚇到你暈 `l0VE b
❤b 2D wilson爸 kay!媽 AL0ne B!LLY仔
姐 哥 w!ndy N!c0le 肥n!c Kathy令女 肥仔 朋友們
b00 d0pey 大眼仔米高 meltyK!ss 太陽花 熊熊 :)
sandy_loveu
暱稱: SANDY
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
20090508`
20090430`
20090429`
20090423`
hol!day
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 514
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


20090323` 分類: 未分類

今日返到學,,

[乖乖]咁做功課xd

pth抄莫然充+牙謝.. thx晒

中文工作紙B!lly仔幫我做=) 愛billy仔^^

無端端聽到莫家聰大叫;;

肥年冇番..

唔怪得咁靜....

Ge0g+H!st,,

食糖糖=)Ge0g堂聽書-__-

Eng;;

death n0te 好正,,

但係ra!nman唔知講乜=)

中文;;

作文 無聊,,

知道自己最憎wh0,,

Lunch m記 w!f Nicole Windy Billy仔 董董 Al0ne

講如果我同某某企硬會點                                              ( n04..17)

PTH 無聊

iS,,quiz左d低能野

唔好講成績了 唉

maths

我真係好中意泰泰sir=))

 

sunny 唔知你係唔係病 都祝你早日康復; ]

我真係好憎某某囉

發表時間:2009-03-23 08:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


20090319` 分類: 未分類

h0race,,
唔知點解,,自從完左Gamestall之後,,
我真係好憎好憎你,,
講真,,你係唔岩既,,
點可以係最忙既一個moment去睇戲?
仲要話自己係唔得閒囉?
今日m記一問,, 不約而同w!ndy同我覺得;;
你唔係為攞卡,,係為刷鞋囉,,
唔該你自己檢討一下啦!!
仲有,,你所謂既道歉係虛偽既,,
你只係想我地唔好唔理你,,
而唔係真心架囉!!
你既語氣依然係;;我係到處理緊呢件事.\/.
想講;;唔好以為自己好有Leadersh!p,,
你好似做好多野,,
其實冇真正幫到我地d咩囉!!

反省下吧

 

lunch m記wif 6個令仔令女..
好正,,返黎見到[曾偉基],,
我地避颱風既旅程就開始啦,,
由一開始集結係Sandy西南面,,距離500米,,1號風球..
等一個紅燈時,,
集結係Sandy正南方,,距離50米,,10號風球+超強颱風 爽=)
為的係,,貪玩,,當基圍蝦係颱風xd=)

F5 farewell,,
好唔捨得星星哥哥,,
( 突然發覺自己原來唔只有一個哥哥)
好唔捨得Susuki,,方恩衍=( ,,
祝佢地開開心心 ,,考好會考,,
f6再見Sandy=)

發表時間:2009-03-19 08:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


20090318` 分類: 未分類

Gamestall完左,,

好似冇咁忙了=)

但係今日就已經要Qu!z了,,

maths qu!z 個題好難.

仲要個個話識點做,,係我唔識!!

知我蠢 個個都咁講架啦

 

聽日又要同Amy PTH,,

煩死啦!!唔想返學.\/.

 

Gamestall完左 冇左個種m00d去癲,,

但係坐係而家呢個位真係不錯的,,

D人好好玩,,個毛毛球好正=)

Sandy,,怡姐姐,,牙力,,比利1,,比利2,,肥肥聰@7,,8th行=)爽爽!

 

H0race;;
唔該你啦,,要虛偽就唔好對住我,,
我唔受呢d道歉架,,
一個乜都爭住做,,又唔理,,
最重要既一個moment,,去左做[重要]事的虛偽鬼.\/.

 

想講既,,
Jayleung牙,,夠竟可以攞番幾多$$架,,
唔講我就唔可以叫d人比番錢我,,
我冇錢食mum mum架
``
仲有囉,,d人扮晒野唔比錢,,
有冇諗過sandy牙?

 

好憎你牙,,好叻咩??
但係衰在我做咩憎你,,
憎你做咩?

好煩牙,,究竟sandy係一個幾多重性格分裂既人?
2重?3?or 4牙

點解我係GEM!NI 雙子

發表時間:2009-03-18 05:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


20090317` 分類: 未分類

一直以黎煩死既gamestall..

今日完滿咁結束左啦=)

尋日冇打bl0g也因為它

d男仔話住得''遠'' 唔做野囉

不過算啦=)k0左就好了^^

 

今日都驚唔夠時間做好,,

但係最後多得anders0n sunny billym0k

個白雪公主同隻豬企到起身=)

派卡好爽 好快派完 就開始搶^^

我地gamestall好多人牙 都係2D勁..

 

多謝Wilson爸幫我地手搵卡=)
        W!ndy 妹妹諗到好方法有卡用=)
        Al0ne  媽都係幫左大忙^^
        Jay Leung 比我地用m!nistage; ]
        當然仲有我地gamestall既;;
組長;;大哥哥
members;;Sandy=)
                    Nic0le
                    Kathy
                    Amanda;]
                    H0race  
                    sn0wWh!te
                    Pr!nce Jas0n
                    billy mok
                    KenLa!
                    Er!C
                    Jack
                    Sammuel
                    Dicks0n
                    Anderson

                   

ps有唔齊出聲^^

發表時間:2009-03-17 05:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


20090315` 分類: 未分類

多謝Kayi媽同Kathy

幫我做晒中史Project=))

知道自己忙gamestall..

比晒d野比你地做s0r...

 

今日出黎傾Gamestall..

話係M記做..無端端去左eric屋企

去到見到Eric 細細個d相  好似佢=))

見到令令龜 班超黑人憎既男仔又笑

好煩咁h0race成日話頭痛

跟住仲要扮死xp

畫直線我又成功喎 係唔係唔得牙?

你廢就廢啦 sunny

 

玩到eric屋企超亂

最後班男仔去打波,,

自己低能咁大哎::

算把啦你!!

 

一班同學一齊玩真好..

點都好過係屋企見住個超討厭眉''家姐''.\/.

 

 

 

 

 

發表時間:2009-03-15 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]