| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
| 20090323` |
分類: 未分類 |
今日返到學,,
[乖乖]咁做功課xd
pth抄莫然充+牙謝.. thx晒
中文工作紙B!lly仔幫我做=) 愛billy仔^^
無端端聽到莫家聰大叫;;
肥年冇番..
唔怪得咁靜....
Ge0g+H!st,,
食糖糖=)Ge0g堂聽書-__-
Eng;;
death n0te 好正,,
但係ra!nman唔知講乜=)
中文;;
作文 無聊,,
知道自己最憎wh0,,
Lunch m記 w!f Nicole Windy Billy仔 董董 Al0ne
講如果我同某某企硬會點 ( n04..17)
PTH 無聊
iS,,quiz左d低能野
唔好講成績了 唉
maths
我真係好中意泰泰sir=))
sunny 唔知你係唔係病 都祝你早日康復; ]
我真係好憎某某囉
|
| 發表時間:2009-03-23 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
| 20090319` |
分類: 未分類 |
h0race,,
唔知點解,,自從完左Gamestall之後,,
我真係好憎好憎你,,
講真,,你係唔岩既,,
點可以係最忙既一個moment去睇戲?
仲要話自己係唔得閒囉?
今日m記一問,, 不約而同w!ndy同我覺得;;
你唔係為攞卡,,係為刷鞋囉,,
唔該你自己檢討一下啦!!
仲有,,你所謂既道歉係虛偽既,,
你只係想我地唔好唔理你,,
而唔係真心架囉!!
你既語氣依然係;;我係到處理緊呢件事.\/.
想講;;唔好以為自己好有Leadersh!p,,
你好似做好多野,,
其實冇真正幫到我地d咩囉!!
反省下吧
lunch m記wif 6個令仔令女..
好正,,返黎見到[曾偉基],,
我地避颱風既旅程就開始啦,,
由一開始集結係Sandy西南面,,距離500米,,1號風球..
等一個紅燈時,,
集結係Sandy正南方,,距離50米,,10號風球+超強颱風 爽=)
為的係,,貪玩,,當基圍蝦係颱風xd=)
F5 farewell,,
好唔捨得星星哥哥,,
( 突然發覺自己原來唔只有一個哥哥)
好唔捨得Susuki,,方恩衍=( ,,
祝佢地開開心心 ,,考好會考,,
f6再見Sandy=) |
| 發表時間:2009-03-19 08:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 18 日 星期三  |
| 20090318` |
分類: 未分類 |
Gamestall完左,,
好似冇咁忙了=)
但係今日就已經要Qu!z了,,
maths qu!z 個題好難.
仲要個個話識點做,,係我唔識!!
知我蠢 個個都咁講架啦
聽日又要同Amy PTH,,
煩死啦!!唔想返學.\/.
Gamestall完左 冇左個種m00d去癲,,
但係坐係而家呢個位真係不錯的,,
D人好好玩,,個毛毛球好正=)
Sandy,,怡姐姐,,牙力,,比利1,,比利2,,肥肥聰@7,,8th行=)爽爽!
H0race;;
唔該你啦,,要虛偽就唔好對住我,,
我唔受呢d道歉架,,
一個乜都爭住做,,又唔理,,
最重要既一個moment,,去左做[重要]事的虛偽鬼.\/.
想講既,,
Jayleung牙,,夠竟可以攞番幾多$$架,,
唔講我就唔可以叫d人比番錢我,,
我冇錢食mum mum架``
仲有囉,,d人扮晒野唔比錢,,
有冇諗過sandy牙?
好憎你牙,,好叻咩??
但係衰在我做咩憎你,,
憎你做咩?
好煩牙,,究竟sandy係一個幾多重性格分裂既人?
2重?3?or 4牙
點解我係GEM!NI 雙子
|
| 發表時間:2009-03-18 05:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
| 20090317` |
分類: 未分類 |
一直以黎煩死既gamestall..
今日完滿咁結束左啦=)
尋日冇打bl0g也因為它
d男仔話住得''遠'' 唔做野囉
不過算啦=)k0左就好了^^
今日都驚唔夠時間做好,,
但係最後多得anders0n sunny billym0k
個白雪公主同隻豬企到起身=)
派卡好爽 好快派完 就開始搶^^
我地gamestall好多人牙 都係2D勁..
多謝Wilson爸幫我地手搵卡=)
W!ndy 妹妹諗到好方法有卡用=)
Al0ne 媽都係幫左大忙^^
Jay Leung 比我地用m!nistage; ]
當然仲有我地gamestall既;;
組長;;大哥哥
members;;Sandy=)
Nic0le
Kathy
Amanda;]
H0race
sn0wWh!te
Pr!nce Jas0n
billy mok
KenLa!
Er!C
Jack
Sammuel
Dicks0n
Anderson
ps有唔齊出聲^^ |
| 發表時間:2009-03-17 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
| 20090315` |
分類: 未分類 |
多謝Kayi媽同Kathy
幫我做晒中史Project=))
知道自己忙gamestall..
比晒d野比你地做s0r...
今日出黎傾Gamestall..
話係M記做..無端端去左eric屋企
去到見到Eric 細細個d相 好似佢=))
見到令令龜 班超黑人憎既男仔又笑
好煩咁h0race成日話頭痛
跟住仲要扮死xp
畫直線我又成功喎 係唔係唔得牙?
你廢就廢啦 sunny
玩到eric屋企超亂
最後班男仔去打波,,
自己低能咁大哎::
算把啦你!!
一班同學一齊玩真好..
點都好過係屋企見住個超討厭眉''家姐''.\/.
|
| 發表時間:2009-03-15 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|