|
|
佔下我幾時打-_______-" 2008 年 2 月 11 日 星期一  |
| i am back =) |
|
|
SK希望你睇晒佢 =] ↓↓↓
講番樣好鬼火爆既野::::::
本身諗住煎年糕食(我整的呢xp)
遲左起身..
甘我咪拿拿林cut年糕做一塊塊同fak蛋囉,,
搞完之後牙媽又想整番薯食,,
我咪讓隻鑊比佢囉
(我未刷牙ma個陣)
就即刻飛去刷牙,,心諗刷完就煎就岩岩好
點知刷完出黎,,
牙媽竟然叫表姐煎!!-0-!
仲話我手腳慢,, 佢竟然嫌我煎得慢!!
我諗都無諗就番番去訓教
(費時理佢!!!!!!!)
我都ready好晒d野啦!
等你整番薯啫ma!
你整完咪到我l0r!
乜事牙你..!
之後牙ma仲要唔知乜事,,
狂係到叫我食年糕(比人煎左啦仆!)
我超火甘叫佢咪煩,,差d爆埋粗-0-"
牙哥幫我去罵臭佢,,
之後牙ma先走黎say s0rry,,
超火-__________-"
不過算啦
我係手腳慢喇
吹咩.. 以後有乜事唔好搵我做喇啵=)
睇完都唔留CM?唔阻你好多時間吧 =] |
| SK! 打既時間 :2008-02-11 03:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
唔嬲lu 廢時諗哩d野xp" 我好大方ma xdd 甘我要嬲多d喇,,我唔令女的
我都好掛住你唷babiee
|
|
|
星囡囡..* 於 2008-02-11 05:18 PM 發表:
唔好嬲啦 嬲左唔令女的..!!'=] 好掛住你丫..!!=]
|
|