sandyan
暱稱: SK!
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2008-02-27
朱古力
新年留留
i am back =)
表姐黎左嘛=)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 91
今日人氣: 5
累積人氣: 1115
佔下我幾時打-_______-"   2008 年 2 月 11 日  星期一   晴天


i am back =)  
SK希望你睇晒佢 =]  ↓↓↓
 

講番樣好鬼火爆既野::::::
本身諗住煎年糕食(我整的呢xp)
遲左起身..
甘我咪拿拿林cut年糕做一塊塊同fak蛋囉,,
搞完之後牙媽又想整番薯食,,
我咪讓隻鑊比佢囉
(我未刷牙ma個陣)
就即刻飛去刷牙,,心諗刷完就煎就岩岩好

點知刷完出黎,,
牙媽竟然叫表姐煎!!-0-!
仲話我手腳慢,, 佢竟然嫌我煎得慢!!
我諗都無諗就番番去訓教
(費時理佢!!!!!!!)

我都ready好晒d野啦!
等你整番薯啫ma!
你整完咪到我l0r!
乜事牙你..!

之後牙ma仲要唔知乜事,,
狂係到叫我食年糕(比人煎左啦仆!)
我超火甘叫佢咪煩,,差d爆埋粗-0-"

牙哥幫我去罵臭佢,,
之後牙ma先走黎say s0rry,,
超火-__________-"

不過算啦
我係手腳慢喇
吹咩.. 以後有乜事唔好搵我做喇啵=)

 
睇完都唔留CM?唔阻你好多時間吧 =]
SK! 打既時間 :2008-02-11 03:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 sandyan 的日誌)


sandyan 於 2008-02-12 10:02 PM 發表:
唔嬲lu
廢時諗哩d野xp"
我好大方ma xdd
甘我要嬲多d喇,,我唔令女的

我都好掛住你唷babiee
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



星囡囡..* 於 2008-02-11 05:18 PM 發表:
唔好嬲啦
嬲左唔令女的..!!'=]
好掛住你丫..!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]