sandyan
暱稱: SK!
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2008-02-27
朱古力
新年留留
i am back =)
表姐黎左嘛=)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 91
今日人氣: 0
累積人氣: 1110
佔下我幾時打-_______-"   2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


2008-02-27  
SK希望你睇晒佢 =]  ↓↓↓
 

 

-_________-"

以後係XANGA打野要小心的才是xD
比AUNTIE CREAM發現左-_________-"
你去死吧。=)

N年無打XANGA,,
比AUNTIE CREAM激一激先記起-_-"""

Q00ZA都無打好耐了-V-"
真係悲哀(我太鍾意UP廢話了-_-)


自從調位以黎,,
.....................................................
.....................................................
你估我想講乜-_______-"


係HAP!左超多xDDDDD
唔洗比人打喎=)
輪到CKY受罪,,
加油牙你-VVVV-"



唉,,
好快到拎成績表的日子了-_-"
希望好D啦-_-"
MATHS差2分就唔合格喇0V0"
O晒,,加油丫死SK,=)

**************************************************

過下手隱先XD   愈打愈多野XD
練CH0IR的日子---------------

JUNIOR CH0IR第四-_-
頭三都無-_-"
自覺失敗....................

我都好希望中文歌可以WIN頭3,,
不過MS LEE既壓力真係好大,,
我地好辛苦,,
佢成日都甘發脾氣,,
好多氣氛都無晒=(

其實講到尾,,
好少人會了解MS LEE,,

MS LEE除左哩個CH0IR,仲有N個CH0IR,N個BAND個D野
我地練甘少時間都叫晒辛苦,,救命,,
甘MS LEE呢?多過我地甘多倍,,
佢都未嗌辛苦,,
仲要勞氣呢,,
佢嬲到聲都沙晒喇,,你地見唔見到?


希望你地真係識體諒MS LEE,,
盡力去唱歌,,

--------------------------------------------------------
最近發現左個道理,,
【埋恕=幼稚】
係埋恕緊一樣野既同時,,
諗下有無人慘過你吧=)

 

 
睇完都唔留CM?唔阻你好多時間吧 =]
SK! 打既時間 :2008-02-27 04:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 sandyan 的日誌)


annie886123 於 2009-02-18 07:26 PM 發表:
路過''cM~回aR^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sally0721 於 2009-01-16 03:16 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s11223 於 2008-04-20 07:51 PM 發表:
路過的...簽簽牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maggielowamy 於 2008-03-30 12:08 PM 發表:
http://www.xanga.com/whywhybeauty
得閑上去睇下呀../
唔買都可以坐下=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuszeyan 於 2008-03-17 10:36 PM 發表:
cm\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamrace 於 2008-03-16 10:48 PM 發表:
cm
for
you!!
_________________________kakaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



星囡囡..* 於 2008-02-28 10:53 PM 發表:
終於打啦咩?>!'
X]
唔緊..我地CHOIR差1分就第3啦!!-V-"
十卜你*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]