|
|
-_________-"
以後係XANGA打野要小心的才是xD
比AUNTIE CREAM發現左-_________-"
你去死吧。=)
N年無打XANGA,,
比AUNTIE CREAM激一激先記起-_-"""
Q00ZA都無打好耐了-V-"
真係悲哀(我太鍾意UP廢話了-_-)
自從調位以黎,,
.....................................................
.....................................................
你估我想講乜-_______-"
係HAP!左超多xDDDDD
唔洗比人打喎=)
輪到CKY受罪,,
加油牙你-VVVV-"
唉,,
好快到拎成績表的日子了-_-"
希望好D啦-_-"
MATHS差2分就唔合格喇0V0"
O晒,,加油丫死SK,=)
**************************************************
過下手隱先XD 愈打愈多野XD
練CH0IR的日子---------------
JUNIOR CH0IR第四-_-
頭三都無-_-"
自覺失敗....................
我都好希望中文歌可以WIN頭3,,
不過MS LEE既壓力真係好大,,
我地好辛苦,,
佢成日都甘發脾氣,,
好多氣氛都無晒=(
其實講到尾,,
好少人會了解MS LEE,,
MS LEE除左哩個CH0IR,仲有N個CH0IR,N個BAND個D野
我地練甘少時間都叫晒辛苦,,救命,,
甘MS LEE呢?多過我地甘多倍,,
佢都未嗌辛苦,,
仲要勞氣呢,,
佢嬲到聲都沙晒喇,,你地見唔見到?
希望你地真係識體諒MS LEE,,
盡力去唱歌,,
--------------------------------------------------------
最近發現左個道理,,
【埋恕=幼稚】
係埋恕緊一樣野既同時,,
諗下有無人慘過你吧=)
|