今日同d團友仔一行十幾人去左海洋公園,入到去人山人海,要排好耐隊先玩到一樣機動遊戲,我都無玩機動遊戲,因為實在太多人,我唔鍾意呢種感覺,所以我同幾個團友去睇海洋館等,但係都係好多好多人......
最最好睇都係空中冰人,真係好精彩,特別係力的表現個part。