sandymak
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
A mountain never too high, an ocean never too deep, and you're never too far, it's just a letter away.
我 的 資 料
暱稱: San
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
January 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最 新 日 誌
•
小隊長導師訓練課程
•
情人節怏樂
•
感覺有d佰生
•
大澳
•
好多人呀
我 的 好 友
chosir160
hocheukshing
kary519
loklok310
love0707
manchui
p001011
sindyyeung
susie02003
wongsir
wutung1314
我 的 連 結
尚無任何連結
2006 年 2 月 14 日 星期二
情人節怏樂
病左無返工,係屋企做完個
presentation
,係今個星期六
BB
中級組家長日用。
今日係情人節,祝大家
情人節怏樂
!
亞彬係情人節之前已經送左禮物俾我啦。
哈∼
[
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 sandymak 的日誌
)
傻冬` 於 2006-04-01 10:38 AM 發表:
點解仲唔打日記仔既...
打多D啦∼∼我仲成日上黎睇日記仔添..
你又唔打啵==”我幾失望牙><”
打多D啦....xD”””””””
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
好開心原來你有keep住睇我個日記
咁耐無寫日記係因為周sir要用部電腦做功課
五月我就可以用番多d電腦啦!
Posted at 2006-04-24 06:02 PM [
編輯
] [
刪除
]
妍﹏b* 於 2006-02-14 10:32 PM 發表:
e+有冇野呀?”
病左都要做野__xD””
好慘慘呀””
多d休息啦^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我無事喇
多謝關心
你會參加中級組嗎?
Posted at 2006-02-19 12:19 AM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 sandymak 的日誌
]