工作上有是非`我知道係無可避免既 但係`我依然會盡量做返好我自己應該做既野 好似今日咁`同YAN講過唔想返 結果`都係返左 又同佢講想收9`結果收1 心情雖然係有D灰 但係廚房總好過去執MDS 好多謝YAN & WAI畀我留係廚房 同時亦都好多謝PETER買既"超多芒小丸子" 呢杯野擺左係中雪房已經6個鐘啦 亦係我第2餐既食糧-0- 今日終於畀我見識到咩叫賤人 首先阿樹去左外賣`阿順掃地`WINKI出貨 廚房得我1個 MDS兩張兩張咁入`出面又開兩部機 而家當我有3頭6臂呀?! 我係神呀?! 見到咁樣`至少搵個人黎幫下手呀 佢竟然叫阿順繼續`話知我地 而家乜料呀?! 經理大晒呀?! 話知我地?!我地係入面係咁落係咁落 問你地野`個個都10問9唔應 係咪1定要睇你地面色呀?! 冇蕉批`就一味係度催 好明顯係你地冇報數呀`搞到我地咁遲先炸呀 後尾`我同WINKI係咁落係咁落 條仆街以為自己好有人性 叫阿樹幫手 WINKI講左1句::唔洗喇,,我地自己搞掂喇 覺得WINKI講得好正!!=] 之後我同莎梨講收11點半 佢話好`但要等埋M同J食完野先走得 一等就等到1點 仲要係第2餐未食 反而覺得自己好勁`由6點幾挨到而家-0- 之後薯條係咁響`又冇肯禁停wor 咪又係我地`而家你地counter人大晒呀?! 當廚房D人唔係人呀?!過分 冇薯條又唔識加`又係我幫你地加 淨係識得企係度傾計`傾乜X野呀!! KIKO,,阿樹遲返過我 都可以早走過我 係咪因為我住泥度 所以蝦我?!咁我搬囉 之後又唔小心拇指插左入沸油果度 唉!!好灰呀!! 白彼得唔好再問我有冇野喇!! 會喊架..-_- <--阿順既傑作=]