○。°×TheREsa
========================================================
  寂寞寂寞就好
  這時候誰都別來安慰 擁抱
  就讓我一個人去痛到受不了
  傷到 快瘋掉 死不了就還好

 
我 寂寞寂寞就好
  你真的不用來我回憶里 微笑
  我就不相信我會笨到 忘不了
  賴著 不放掉 人本來就寂寞的
  撿來的都該還掉

sasadream
暱稱: *theresa
性別: 女
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
就連 不愛 都那麼辛苦
勉強幸福
你不會..
拼什麼?!
工作至上..?!
圓藍時鐘
好友名單
日誌統計
文章總數: 791
留言總數: 187
今日人氣: 10
累積人氣: 21901
2009 年 7 月 26 日  星期日   晴天


感謝各位既關心.. 不屑 分類: ♥♥﹏工作

工作上有是非`我知道係無可避免既
但係`我依然會盡量做返好我自己應該做既野
好似今日咁`同YAN講過唔想返
結果`都係返左
又同佢講想收9`結果收1
心情雖然係有D灰
但係廚房總好過去執MDS
好多謝YAN & WAI畀我留係廚房
同時亦都好多謝PETER買既"超多芒小丸子"

呢杯野擺左係中雪房已經6個鐘啦
亦係我第2餐既食糧-0-
今日終於畀我見識到咩叫賤人
首先阿樹去左外賣`阿順掃地`WINKI出貨
廚房得我1個
MDS兩張兩張咁入`出面又開兩部機
而家當我有3頭6臂呀?!
我係神呀?!
見到咁樣`至少搵個人黎幫下手呀
佢竟然叫阿順繼續`話知我地
而家乜料呀?!
經理大晒呀?!
話知我地?!我地係入面係咁落係咁落
問你地野`個個都10問9唔應
係咪1定要睇你地面色呀?!
冇蕉批`就一味係度催
好明顯係你地冇報數呀`搞到我地咁遲先炸呀
後尾`我同WINKI係咁落係咁落
條仆街以為自己好有人性
叫阿樹幫手
WINKI講左1句::唔洗喇,,我地自己搞掂喇
覺得WINKI講得好正!!=]

之後我同莎梨講收11點半
佢話好`但要等埋M同J食完野先走得
一等就等到1點
仲要係第2餐未食
反而覺得自己好勁`由6點幾挨到而家-0-
之後薯條係咁響`又冇肯禁停wor
咪又係我地`而家你地counter人大晒呀?!
當廚房D人唔係人呀?!過分
冇薯條又唔識加`又係我幫你地加
淨係識得企係度傾計`傾乜X野呀!!
KIKO,,阿樹遲返過我
都可以早走過我
係咪因為我住泥度
所以蝦我?!咁我搬囉
之後又唔小心拇指插左入沸油果度
唉!!好灰呀!!
白彼得唔好再問我有冇野喇!!
會喊架..-_-

<--阿順既傑作=]

刊登時間:2009-07-27 02:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]