**妖你!!收皮喇!! 你以為你係經理就大晒呀?! 行開喇!! 我同Q.W.點整係我地既事 關你屁事!! 理乜春呀!! 真係好憫呀!!見到你,,真係好想爆粗呀!!!好想打人呀!! 我覺得你係明知S.T.就返 所以先接手囉 扮晒蟹`想話畀人知你好勤力呀?? 彈開喇!! 而家個個都有眼睇架 你份人係點,,個個都知喇 Y.K.叫我同當更經理講 講左有用咩?! 要走既話`唔該快D走呀!! 見到你真係好想打柒你呀!! 妖!!我而家話你知 我地冇朋友好做呀!! 永遠都唔會呀!! 你身為1個經理 做唔到經理應該做既野 你話有咩用呀!! 係..我識既野可能冇你咁多 但我覺得我做野會好過你囉 起碼我返黎係做野呀 你?!1味係度玩 Y.K.同J.L.話你幼稚?! 行開喇`F.T.都好過你呀`即使佢咁幼稚 真係不知所謂 自己做野做得唔好 竟然可以準時收工?!不知所謂 死開喇 我地呢D叫咩呀?!點解我地唔可以準時收呀?! 你收皮就有份!! 仲有,,果個新crew YEE,,不知所謂 CASE 1 ME::妳等陣試下TAKE ORDER呀?! YEE::妳同我講野呀?! ME::心諗唔通我呀?!我已經TAKE緊喇..廢話 CASE 2 ME::妳出去執野喇 YEE::哦 結果佢去左lobby喎`不知所謂 仲話自己係KFC做過15個鐘wor 咁點呢?!好叻咩?! 我地經常係咁喇`不過冇15個鐘姐 好多謝YAN聽我呻 都係妳最知我心=] 今日JOHNSON冇到`WINKI請病假 搞到我同QUEENIE各自OT個半鐘同1個鐘先走 SALLY仲當我地死wor 放阿俊吃野`冇病呀?! 之後同QUEENIE去左OK買杯麵返crew room食 攰Q死人呀!! 等陣4點又係對住果班人 想點呀?! 不如唔返好過 但對唔住YAN wor-0- 左右做人難 真係好憫呀!!