○。°×TheREsa
========================================================
  寂寞寂寞就好
  這時候誰都別來安慰 擁抱
  就讓我一個人去痛到受不了
  傷到 快瘋掉 死不了就還好

 
我 寂寞寂寞就好
  你真的不用來我回憶里 微笑
  我就不相信我會笨到 忘不了
  賴著 不放掉 人本來就寂寞的
  撿來的都該還掉

sasadream
暱稱: *theresa
性別: 女
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
就連 不愛 都那麼辛苦
勉強幸福
你不會..
拼什麼?!
工作至上..?!
圓藍時鐘
好友名單
日誌統計
文章總數: 791
留言總數: 187
今日人氣: 5
累積人氣: 21824
2009 年 7 月 25 日  星期六   時晴時雨


最近真的很不爽!! 不屑 分類: ♥♥﹏工作

**妖你!!收皮喇!!
你以為你係經理就大晒呀?!
行開喇!!
我同Q.W.點整係我地既事
關你屁事!!
理乜春呀!!
真係好憫呀!!見到你,,真係好想爆粗呀!!!好想打人呀!!
我覺得你係明知S.T.就返
所以先接手囉
扮晒蟹`想話畀人知你好勤力呀??
彈開喇!!
而家個個都有眼睇架
你份人係點,,個個都知喇
Y.K.叫我同當更經理講
講左有用咩?!
要走既話`唔該快D走呀!!
見到你真係好想打柒你呀!!
妖!!我而家話你知
我地冇朋友好做呀!!
永遠都唔會呀!!
你身為1個經理
做唔到經理應該做既野
你話有咩用呀!!
係..我識既野可能冇你咁多
但我覺得我做野會好過你囉

起碼我返黎係做野呀
你?!1味係度玩
Y.K.同J.L.話你幼稚?!
行開喇`F.T.都好過你呀`即使佢咁幼稚

真係不知所謂
自己做野做得唔好
竟然可以準時收工?!不知所謂

死開喇
我地呢D叫咩呀?!點解我地唔可以準時收呀?!
你收皮就有份!!
仲有,,果個新crew YEE,,不知所謂
CASE 1
ME::妳等陣試下TAKE ORDER呀?!
YEE::妳同我講野呀?!
ME::心諗唔通我呀?!我已經TAKE緊喇..廢話

CASE 2
ME::妳出去執野喇
YEE::哦
結果佢去左lobby喎`不知所謂

仲話自己係KFC做過15個鐘wor
咁點呢?!好叻咩?!
我地經常係咁喇`不過冇15個鐘姐
好多謝YAN聽我呻
都係妳最知我心=]
今日JOHNSON冇到`WINKI請病假
搞到我同QUEENIE各自OT個半鐘同1個鐘先走
SALLY仲當我地死wor
放阿俊吃野`冇病呀?!
之後同QUEENIE去左OK買杯麵返crew room食
攰Q死人呀!!
等陣4點又係對住果班人
想點呀?!
不如唔返好過

但對唔住YAN wor-0-
左右做人難
真係好憫呀!!

刊登時間:2009-07-26 04:07 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]