| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 5 月 7 日 星期一  |
| 男仔的內涵,女仔的軀殼(同人妖無分別) |
呵!今日係班上發生咗一件超低能既事,我同個隻死黑椒鬧交= =
正常呀!我同佢簡直水溝油= =
唔打過,唔死過唔得個隻= =
不過我今日就係要多謝佢啦= ="
因為係佢搞到我要畀人罰
但我唔係多謝佢呢樣,係佢令到我被罰而令我聽到Miss Chan講一番我覺得好感動既說話
就係......「其實你係好聰明,無人答既問題你可以答到,前日同阿邊個鬧交,個日既功課你識做,琴日又同阿邊個傾偈,個日既野你又識晒,你學野係好快,你只係爭啲野,爭咩呢?勤力、溫柔、斯文、謙虛。所有Kathy既優點你都無,即係我唔係拎你黎同佢比,如果你有呢D優點,我諗你有可能仲叻過Kathy,因為我知個個人都唔同既,但係人地既優點,我地應該去學習,個D缺點我地唔好要,希望你聽日唔好再咁粗魯,學下斯文D、溫柔D。」
其實我一直都知自己學野快,但有一大堆男仔好多時都有既缺點= =
正如係咁,我只係一個女仔既軀殼,男仔既內涵既人類
但我唔知點解,聽完Miss Chan講,開始有番D想做番個"女仔"既感覺
我覺得我既然係個女仔,就應該做番個女仔,再做男仔都無意思(用人妖黎形容好D)
嗜好呢家野我就唔計,但性格,內涵黎D,我就係唔計唔得
我諗我都係要做D決心才行= ="
希望十年後既我會係一個成熟既"女人"啦!
EnD~~~
|
| 發動アリスの時︰2007-05-07 07:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|