| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 5 月 11 日 星期五  |
| 勁舞、勁舞、勁舞、熱愛勁舞團 |
唉=3=
近來係勁舞,班FD好多都開晒AC,好好玩=3=
佢地成日都畀仔溝,我女又溝唔到,仔又溝唔到=口="
好想開女AC呀,因為咁好易畀仔溝XDDD
唉=3="
琴日,我同+2嫂一齊打時=3=
佢原來同業生傾緊電話=3="
之後+2嫂話畀我聽,業生叫我陪阿嫂睇醫生= ="
我打算同阿琳去食TEA喎,咪話唔得囉=3="
死業生又話我扮野= =
我都無扮過呀=口="
跟住今日佢話+2嫂去左澳洲=口="
吓=口=
我初時以為佢講大話啦= ="
點知係真既bor
= =o晒嘴
之後有個令女hi我
死業生話我7=口="
佢自己都好7啦>口<
之後我開反=3=
117喳,唔開好低能
不過我升lv既時候,發現自己今日唔驚反=3="
所以唔驚=3=
近來我好憎余生
佢呢挺人好恐怖
大小通吃= =
成個色魔咁
自己又唔係靚仔
但佢成日溝女成功
係咪恐怖呀
仲要溝溝下
啲女仔就鍾意咗佢
真係又驚又憎= =
~~~~~~~
今日返學跑9分鐘
無奈
伍主任今日check我地著既鞋
把火= =
要買個對= =
上pe既時候,個班垃圾好嘈= =
成日瀨那、瀨那咁叫,好煩= =
佢地又豬兜喎,人地tvb做先知,死廢狗
佢出到15期到,我就已經追啦= =
死蠢,扮晒勁咁喎= =
煩死啦,on9,屌你呀= =
之後,火影有d人就係= =
一諗就把火,死筆又係喎
shanman king又係喎
魔王又做先講喎= =
連alice都係,把狗
嘈生晒,唔係正統OTAKU就收聲啦
電視做乜你先追,死ON9
最好閃開啦,仆街
憎死條粉F狗
EnD~~~~
|
| 發動アリスの時︰2007-05-11 05:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|