|
|
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
| 倒楣啦... |
分類: 校內 |
今日真係超慘呀...
我尋晚好比心機咁準備家政的野
一樣一樣咁慢慢準備,幾驚拎唔夠野...- -
但係我忽略左一樣最最重要的野;
就係要番8點.
不過好彩我比平時早左番
我番到去8:10
我都奇怪洗緊唔洗上去0.0
直到屈正彥番左黎 d人提佢果時我就即刻走上去
佢地又唔提下我-3-'
快過佢上去=0=''
入到去好驚,番左埋位
見d人係到set枱
邵又未番..
唔知點算好;
就走去問蘚秋妍點放啦
佢同我講要拎個file
我就走左出去拎
但係..老師好惡咁話:停手!邊個比你拎?!
我就番左埋位啦
又問番蘚秋妍...- -
比佢見到又話:蘚秋妍,你唔洗幫佢啦,佢都遲到囉
咁蘚秋妍就唔敢教我啦= =
我比老師鬧到哭...
邵講左唔好意思就得...
唉 好後悔冇講
比人話冇禮貌,唔知屋企人點教...
我地整三明治整到勁怏=]
80分=]
今日比較開心係普通話
42/50分=](最高47/50)
要知道,我係係最後4分鐘先開始做
好好嫁啦=]
有時諗到同死有關的野就好驚
所以都係唔好諗咁多啦=]
|
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 252 | »
|