Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


倒楣啦... 分類: 校內

今日真係超慘呀...

我尋晚好比心機咁準備家政的野

一樣一樣咁慢慢準備,幾驚拎唔夠野...- -

但係我忽略左一樣最最重要的野;

就係要番8點.

不過好彩我比平時早左番

我番到去8:10

我都奇怪洗緊唔洗上去0.0

直到屈正彥番左黎 d人提佢果時我就即刻走上去

佢地又唔提下我-3-'

快過佢上去=0=''

入到去好驚,番左埋位

見d人係到set枱

邵又未番..

唔知點算好;

就走去問蘚秋妍點放啦

佢同我講要拎個file

我就走左出去拎

但係..老師好惡咁話:停手!邊個比你拎?!

我就番左埋位啦

又問番蘚秋妍...- -

比佢見到又話:蘚秋妍,你唔洗幫佢啦,佢都遲到囉

咁蘚秋妍就唔敢教我啦= =

我比老師鬧到哭...

邵講左唔好意思就得...

唉 好後悔冇講

比人話冇禮貌,唔知屋企人點教...

我地整三明治整到勁怏=]

80分=]

今日比較開心係普通話

42/50分=](最高47/50)

要知道,我係係最後4分鐘先開始做

好好嫁啦=]

 

 

 

 

 

 

有時諗到同死有關的野就好驚

所以都係唔好諗咁多啦=]